דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות אקסטרים 

מאת    [ 15/02/2009 ]

מילים במאמר: 637   [ נצפה 5660 פעמים ]

כולנו מכירים את הטרנד של מתנות מקוריות כל אחד וכל אחת רוצים להעניק לאהוב/ה שלהם מתנה ייחודית ומקורית, כיום מתנה סטנדרטית כבר אינה נחשבת וכולם מחפשים את המתנה המיוחדת והמקורית, יש מתנות רומנטיות מקוריות, יש מתנות אקולוגיות מקוריות ויש מתנות שיש בהן חוויה של אקסטרים, במאמר זה אנו נתרכז במתנות אקסטרים לגבר. כיום הגבר לא מתספק בסתם חולצה יקרה או אפטר שייב, הוא מעוניין לקבל מתנות מקוריות וייחודיות משהו שלא שייך לשגרת החיים היומיומית, עובדה זו הביאה לכך שמתנות אקסטרים הפכו להיות מתנות שכיחות לגברים. מתנות של טיולי אקסטרים וחוויות אקסטרים הן מתנות שנחשבות לנחשקות ביותר והמיוחדות ביותר והן נחרטות היטב בזכרון כחוויה עוצרת נשימה.

הטרנד של טיולי אתגר וטיולים המשלבים בתוכם ספורט אקסטרים, חלקן נכלל במה שקרוי , אטרקציות בצפון הארץ הם טיולים המשלבים פעילות כגון גלישת גלים, טיפוס הרים, אופניים, צניחה חופשית, דאייה , ועוד.
טיולי ספורט האקסטרים הם חלק מתהליך שלם שעובר על האדם המודרני שחי במאה ה-21, זהו התהליך שבו יש לנו יותר ויותר פנאי בחיינו וכיום אנו מחפשים תחביב או תחום התענינות שימלא את הזמן הפנוי שיש לנו.
טיולי ספורט אקסטרים הם טיולים המשלבים בתוכם חוויה של הרפתקנות, יצירתיות, בטיולים הללו יש גם סיכון ברמה כלשהי, ניתן לחלק את טיולי ספורט האקסטרים ל-3 סוגים , טיולים המשלבים מים, טיולים ביבשה וטיולים בשמיים.

אז אם יש לך בן זוג הרפקתני שאינו אוהב לשבת בבית או במסעדה אלא מחפש הרפתקאות מלאות מרץ וגם סיכונים , אינך צריכה להתלבט בשאלה איזו מתנה תקני לו השנה? פשוט תקני לו מתנה שיש בה טיול אתגרי כלשהו או חווית אקסטרים, כיום ישנן חברות המתמחות במתנות אקסטרים , אלו מתנות המשלבות בתוכן אטרקציה של חווית אקסטרים הרפתקנית שמזרימה את האדרנלין, ומספקת את האתגר.
ישנם סוגים שונים של מתנות אקסטרים הנה לכם רשימה של כמה מתנות אקסטרים שמתאימות לגבר ההרפקתני שאינו חושש מחוויות אקסטרים.

1. מתנה המשלבת בתוכה מצנח רחיפה - טיול שכולל בתוכו צניחה באמצעות מצנח רחיפה או קורס לצניחה במצנח רחיפה אלו הן רק 2 דוגמאות למתנות המשלבות בתוכן מצנח רחיפה, הגבר שלך יצנח בעזרת מדריך מוסמך שיש לו רשיון להטסת מצנח רחיפה, בארץ נהוג לעשות זאת באזורים מעל חופי הארץ, כמו חוף געש או חוף פולג, במהלך החוויה ההרפתקנית הזו יוכל הגבר שלך לתפוס שליטה בהטסת מצנח הרחיפה, ויזכה להיות טייס של מצנח רחיפה ליום אחד.

2. מתנה של טיול בשמיים המשלב טרקטורון מעופף- טיול עם טרקטורון מעופף הוא טיול המשלב טיסה במכשיר שמשלב בתוכו כלי טייס עם מצנח המשמש ככנף , טיסה בעזרת טרקטורון מעופף היא חוויה עוצרת נשימה , חויה המזרימה את האדרנלין בגופנו, ומשלבת נופים עוצרי נשימה, חוויה המאפשרת לאדם לראות נופים מרהיבים ממעוף הציפור. טיסות עם טרקטורון מעופף מתבצעות באזורים שונים ברחבי הארץ.

3. מתנה המשלבת גלישת גלים או גלישת רוח - גלישת רוח או גלישת גלים היא חווית אקסטרים במים, כיום ניתן למצוא אצל החברות השונות המתמחות במתנות אקסטרים מתנות כמו קורס גלישת רוח, או מפגש של היכרות חוויתית עם הספורט של גלישת רוח או גלישת גלים, או מנוי למועדון גלישת גלים באחד מחופי הארץ, אלו הן מתנות המזרימות את האדרנלין ומספקות לגבר את יצר ההרפתקנות החבוי בו.
4. מתנה של טיסה המאפשרת לגבר להיות טייס ליום אחד - מתנה המאפשרת טיסת אקסטרים ליום אחד ונותנת לגבר להיות טייס ליום אחד, הטיסה היא במטוס פרטי בעזרת טייס מורשה ומנוסה , במהלך הטיסה הטייס יתן לכם לחוש חוויות אווירונאוטיות של פניות חדות, עליה בגובה, נסיקה ועוד. הטיסה מזרימה אצל הגבר שלך את כל האדרנלין ומעניקה לו חווית אקסטרים בלתי נשכחת.
ישנה גם אפשרות לחווית טיסה מתונה יותר .


5. מתנה של טיול ג'יפים אתגרי - טיולי ג'יפים הם כבר עניין נדוש ונפוץ, זה כבר לא מספיק ייחודי ומקורי ויחד עם זאת עדיין חוויה של טיול ג'יפים מלא בקפיצות ונסיעה בתוך נחלים ובשטחים טופוגרפיים קשים היא חוויה שמזרימה את האדרנלין ומספקת את האתגר של שליטה ברכב ונהיגה בתנאים קשים. כיום ניתן למצוא עשרות חברות המספקות לכם אפשרות של חוויה יחודית של טיול ג'יפים אתגרי שלאחריו מגיע פיקניק משובח בטבע או טיול ג'יפים אתגרי שבסופו מגיע בילוי בספא מענג ומפנק ועוד ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב